دجی کالا
موبایل و تبلت و ....
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : سید امیر قادری راد

  استقلال تیم عشق ورزیدن
تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1392 | 08:49 | نویسنده : بابک استقلالی

عمران‌زاده: هواداران تيم را حمايت کنند


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:‌ هواداران مثل ديدار با سپاهان تا دقيقه آخر بازي تيم را حمايت کنند.


حنيف عمران‌زاده در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازي سختي مقابل الريان داريم و بايد اين سه امتياز حساس را از اين تيم بگيريم..............

ادامه مطلب راحتما پیگیری نمایید

 

 
 

 

 


ادامه مطلب...

طبقه بندی: اخبارداخلی باشگاه,
بازديد : 196 بازديد : 194 برچسب ها: تمرین تیم استقلال ,تمرین استقلال برای اسیا ,الریان قطر ,شکست, پیروزی, سایت استقلال تهران, سایت باشگاه استقلال, سایت , استقلال تهران, اخباراستقلال, بابک استقلالی, جام باشگاه های اسیا,حنیف عمران زاده,

 
تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1392 | 08:18 | نویسنده : بابک استقلالی

تمرين استقلال با حضور نمايندگان AFC


تمرين تيم فوتبال استقلال در حضور نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد.


به نقل از فارس، تيم استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود از ساعت 17:30 دقيقه امروز برنامه‌هاي خود را در زمين ............................

ادامه مطلب راحتما پیگیری نمایید

 

 

 


ادامه مطلب...

طبقه بندی: فوتبال درآسیا,
بازديد : 191 بازديد : 189 برچسب ها: تمرین تیم استقلال ,تمرین استقلال برای اسیا ,الریان قطر ,شکست, پیروزی, سایت استقلال تهران, سایت باشگاه استقلال, سایت , استقلال تهران, اخباراستقلال, بابک استقلالی, جام باشگاه های اسیا,
هادی چهار شنبه 15 خرداد 1392
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
نظر بدهيد  نظر بدهید!

 
نگاهي به بازي هاي استقلال و الهلال عربستان مقابل هم
استقلال تهران تاكنون 6 بار در رقابت هاي باشگاه هاي آسيايي رو در روي الهلال عربستان قرار گرفته است.
نگاهي به بازي هاي استقلال و الهلال عربستان مقابل هم

 

 

به گزارش فوتبال آنلاين ، استقلال تهران در چهارچوب رقابت هاي باشگاه هاي آسيا 6 بار روبروي الهلال عربستان بازي كرده است ،كه دو پيروزي سهم استقلال و دو پيروزي سهم الهلال و دو بازي آنها به تساوي رسيده است.

اولين ديدار اين دو تيم در چهارچوب جام باشگاه هاي آسيا در سال 70 بود كه الهلال يك بر صفر استقلال را مغلوب كرد و بازي رفت اين دو تيم هم با پيروزي الهلال در ضربات پنالتي همراه بود.

استقلال بار ديگر در مسابقات جام در جام آسيا در سال 75 مقابل اين تيم قرار گرفت و به نتيجه تساوي دست يافت. و بازي بعدي آنها در باشگاه هاي آسيا در سال 77 بود كه استقلال 2 بر يك بر الهلال غلبه كرد.

در سال 88 اين دو تيم در باشگاه هاي آسيا رو در روي هم قرار گرفتند كه به تساوي يك بر يك انجاميد. بازي آخر اين دو تيم هم در چهارچوب باشگاه  هاي آسيا بود كه بازي رفت آنها با برتري دو بر يك استقلال همراه بود.

گفتني است كه بازي برگشت استقلال مقابل الهلال فردا با ميزباني نماينده كشور ما در ساعت 00 : 21 برگزار خواهد شد.

هادی پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
يک نظر  نظر بدهید!

استقلال درپی شکستن طلسم یازده ساله

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های الشباب امارات و استقلال ایران در حالی چهارشنبه شب در شهر دبی برگزار کننده یکی از دیدارهای دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند که آبی‌پوشان تهرانی در اندیشه هموارتر کردن مسیر خود برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر این جام هستند، اتفاقی که در 11 دوره گذشته موفق به عملی کردن آن نشدند.

به گزارش جنوب نیوز، روز دوم از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه با برگزاری 4 مسابقه پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار استقلال قهرمان لیگ برتر و تیم نخست گروه مرگ مرحله مقدماتی این جام، میهمان الشباب امارات است.

این مسابقه برای استقلال و خصوصا سرمربی این تیم امیر قلعه‌نویی بسیار اهمیت دارد زیرا می‌تواند با پیروزی مقابل الشباب در امارات، به شکست طلسم ناکامی‌ آبی‌های تهران در رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر شود.

عملکرد در ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا
استقلالی‌ها در آخرین دوره برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در سال 2002 به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند اما با شکست برابر نماینده کره‌جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران از رسیدن به فینال محروم شدند، هرچند در بازی رده‌بندی 5 بر 2 نسف قارشی را شکست داده و به مقام سوم رسیدند.

پس از آن دوره، مسئولان برگزاری رقابتهای باشگاهی در قاره کهن تصمیم گرفتند دو مسابقه جام باشگاه‌ها و جام در جام را با همدیگر تلفیق کرده و نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند، جامی که تیم استقلال در آن تاکنون هیچ موفقیتی را بدست نیاورده است.

آبی‌پوشان تهرانی در نخستین دوره در گروه خود سوم شدند و صعود نکردند و در دومین، سومین و چهارمین دوره هم، جواز حضور در این جام را بدست نیاوردند. در پنجمین دوره استقلالی‌ها هرچند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردند اما با ارسال دیر هنگام فهرست نفرات خود، از حضور در این جام محروم شدند، در آن زمان هدایت ‌‎آبی‌ها برعهده قلعه‌نویی بود. این تیم در ششمین دوره لیگ قهرمانان حضور نداشت اما در هفتمین دوره در گروه چهار تیمی، چهارم شد تا یکی از تلخ‌ترین دوره‌های حضورش در این جام را رقم بزند.

در هفتمین دوره، استقلال با هدایت صمد مرفاوی توانست برای نخستین مرتبه به جمع 16 تیم مرحله حذفی راه یابد، هرچند در هفته آخر در گروهش دوم شد تا در مرحله حذفی میهمان الشباب عربستان باشد. شکست 3 بر 2 در رباض پایانی بود بر نخستین صعود استقلال به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا.

حضور در رده سوم گروه، مانع از صعود استقلال به مرحله حذفی هشتمین دوره این جام شد. در دوره نهم هم استقلال با هدایت پرویز مظلومی به میدان رفت اما همانند دوره هفتم، در هفته پایانی در گروهش دوم شد تا در مرحله حذفی در زمین سپاهان اصفهان به میدان برود، مسابقه‌ای که استقلال با شکست در آن از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی باز ماند.

طلسم شکنی
اما استقلالی‌ها در این دوره از جام با هدایت امیر قلعه‌نویی مقتدرانه مرحله گروهی را پشت سرگذاشتند و با کسب جایگاه نخست گروه مرگ، به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یافتند. هواداران این تیم امیدوار هستند استقلال بتواند با موفقیت برابر الشباب، سومین تیم ایرانی لقب بگیرد که به جمع 8 تیم پایانی این جام صعود کرده‌ است. پیش از این سپاهان و ذوب‌آهن توانسته بودند حتی به دیدار فینال برسند اما در نهایت به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتند.

از سوی دیگر هم قلعه‌نویی با تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتظارات هوادارانش را برآورده نکرده است، هرچند توانست سپاهان را در نهمین دوره این جام به جمع 8 تیم برتر جام برساند اما هنوز به آرزوهای بزرگش در این جام نرسیده است.

در این شرایط قلعه‌نویی و استقلالی‌ها امیدوار هستند با پشت سر گذاشتن الشباب امارات، برای نخستین مرتبه در تاریخ به جمع 8 تیم پایانی برسند و راه را برای کسب سومین ستاره قهرمانی در آسیا هموارتر کند.

البته تیم الشباب امارات هم تیمی است که در مرحله پلی‌آف صبای قم را حذف کرد و در مرحله گروهی هم فراتر از انتظار ظاهر شد. تنها نماینده باقی‌مانده اماراتی‌ها در این جام که این روزها مورد حمایت ویژه مسئولان این کشور عربی قرار دارد، نمی‌خواهد به راحتی مقابل تنها نماینده ایرانی این دوره ناکام شود و قصد صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا و دفاع از اعتبار فوتبال باشگاهی کشور خود هستند. استقلالی ها اعتقاد دارند الشباب تیم مرموزی است که باید مراقب آن باشند.

نبرد حساس در ریاض
از دیگر دیدارهای مهم مرحله یک‌هشتم نهایی در روز چهارشنبه می‌توان به بازی الهلال عربستان و لخویا قطر دو تیم مدعی این جام اشاره کرد. تیم‌هایی که در لیگ‌های کشور خود نایب قهرمان شده و با سرمایه‌گذاری که انجام داده‌اند، در اندیشه موفقیت در این جام هستند.

جئونبوک موتوز کره‌جنوبی تیم پنجم لیگ این کشور هم در خانه میزبان کاشیوا ریسول تیم هشتم لیگ ژاپن است. سنترال کست مارینرز استرالیا نایب قهرمان مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور هم در خانه میزبان گوانگجو اورگراند صدرنشین لیگ چین است.

دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه با برگزاری دیدارهای دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:

چهارشنبه - 25/02/92

* سنترال کست مارینرز استرالیا - گوانگجو اورگراند چین، ساعت 14، ورزشگاه سنترال کست استرالیا

* جئونبوک موتوز کره‌جنوبی - کاشیوا ریسول ژاپن، ساعت 14:30، ورزشگاه جئونجو ورد کاپ کره‌جنوبی

* الشباب امارات - استقلال ایران، ساعت 20:10، ورزشگاه مکتوم بین رشید

* الهلال عربستان - لخویا قطر، ساعت 22:30، ورزشگاه شاهزاده بن فهد

مرجع: مهر

 


هادی پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
نظر بدهيد  نظر بدهید!

آخرین اخبار باشگاه استقلال

 

رحمتی:همیشه اماده خدمت به تیم ملی هستم

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: در پايان فصل فرصت براي بازگويي و تشريح اتفاقات رخداده بسيار است و به قول معروف حرف نزده را هميشه مي توان زد.

به نقل از سايت شخصي سيد مهدي رحمتي، دروازه بان استقلال در مورد عدم حضورش در ليست جديد تيم ملي گفت: اين نيز قسمت من بوده که تسليم تدبير پروردگار هستم و همواره اعلام کردم همچون سربازي در هر شرايطي آماده خدمت به تيم ملي کشورم هستم. در اين مقطع بنا به دلايلي که فعلا وقت بازگويي آن نيست نمي توانم تيم ملي را همراهي کنم.

به گزارش فارس،رحمتي در پاسخ به اين سوال که در پايان سال 1391 حداقل به جزئيات دقيق اين موضوع اشاره کند، گفت : متاسفانه به دليل روزهاي حساسي که براي تيم استقلال و تيم ملي در پيش است نمي توانم وارد جزئيات شوم. احازه بدهيد در اين مقطع دوستان سابق ما بابت اين اتفاقات خوشحال باشند. در پايان فصل فرصت براي بازگويي و تشريح اتفاقات رخ داده بسيار است و به قول معروف حرف نزده را هميشه مي توان زد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: خواسته قلبي من در سال 92 قهرماني با تيم استقلال در جام حذفي، ليگ برتر و موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا و صعود تيم ملي به جام جهاني است.

 

+ نوشته شده در یکشنبه 1391/12/27ساعت 19:23 توسط مصطفی عمارتی | آرشيو نظرات 2 استقلالي

آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب مجتبي جباري و تعداد ديگري از بازيکنان اين تيم برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين خود را در سال 91 از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد.

به گزارش فارس، تمرين امروز آبي‌پوشان غايبان زيادي را به خود مي‌ديد، مجتبي جباري که از بعد ديدار با العين امارات ديگر در برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم شرکت نکرده است، امروز هم به کمپ حجازي نيامد تا شايعه قهر او قوت بگيرد. ظاهراً جباري به خاطر مشکلات مالي در تمرينات تيم استقلال شرکت نکرده است. با اين وجود اين بازيکن غايب ديدار استقلال و نفت تهران خواهد بود.

*کيانوش رحمتي ديگر بازيکني بود که در تمرين امروز استقلال شرکت نداشت. اين بازيکن به دليل آنفولانزاي شديد چند روزي است که در خانه بستري شده و با کسب اجازه از کادر فني نمي‌تواند در تمرينات تيم استقلال شرکت کند. همچنين آرش برهاني که در بازي فردا محروم است ديگر غايب تمرين امروز استقلال بود. آرزه کاماچو بازيکن بوليويايي استقلال نيز به اردوي تيم ملي کشورش پيوسته و او هم در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور نداشت. حنيف عمران‌زاده نيز به دليل مسائل انضباطي همچنان در تمرينات غايب است.

*يکي از طرفداران تيم استقلال که از کاشان به تهران آمده بود با يک دستگاه وانت نقاشي بسيار بزرگي را از فرهاد مجيدي به کمپ زنده‌ياد حجازي آورد. وي با همين عکس مقابل درب کمپ حجازي ايستاد و هنگاميکه مجيدي وارد ورزشگاه شد با تعجب به اين عکس نگاه مي‌کرد. جالب است که اين هوادار عکس را براي فرهاد مجيدي آورده تا او با خود ببرد ولي نه فرهاد مجيدي وانت دارد و نه اين نقاشي بزرگ که حتي از کاپيتان تيم استقلال هم بلندتر است در ماشين او جا مي‌شود. اين هوادار کاشاني قبل از شروع تمرين از فرهاد مجيدي خواست تا در کنار عکس خودش عکس بگيرد که مجيدي اين کار را کرد و سپس يک امضاء روي اين نقاشي کشيد.

*حدود 30 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشتند و آنها در خصوص غيبت مجتبي جباري سؤالاتي را مي‌پرسيده و نگران بودند.

*امير قلعه‌نويي که خود را از نشست خبري به تمرين رسانده بود برنامه‌هاي آبي‌پوشان را زير نظر گرفت.

*سيد مهدي رحمتي که چند روز در تمرينات استقلال حضور نداشت، امروز پا به پاي ديگر بازيکنان تمرين کرد.

*شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده، حاضران تمرين امروز آبي‌پوشان بودند و ميرشاد ماجدي نيز در تمرين امروز حاضر نبودند.

*بازيکنان تيم استقلال در ابتداي تمرين به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس به سمت دروازه شوت زدند. مرحله پاياني تمرين ارسال از جناحين بود که بازيکنان در قالب دو گروه اين برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.

*تيم فوتبال استقلال پس از مسابقه فردا تا روز چهارم فروردين‌ماه تمرينات خود را تعطيل اعلام کردند و اين تيم براي ديدار روز دهم فروردين از چهارمين روز نوروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري مي‌کند.

 

+ نوشته شده در یکشنبه 1391/12/27ساعت 19:22 توسط مصطفی عمارتی | آرشيو نظرات نظرت چیه؟

جباري براي چندمين روز متوالي در تمرينات تيم استقلال حاضر نشد تا شايعه قهرش قوت بگيرد.

به گزارش فارس ،مجتبي جباري براي چندمين روز متوالي در تمرينات تيم استقلال حضور نيافت به اين ترتيب شايعه قهر او به خاطر مسايل و مشکلات مالي از استقلال قوت گرفت.

جباري بعد از بازي با العين در تمرينات تيم استقلال حاضر نشده است.

در حال حاضر باشگاه استقلال مشکلات مالي فراواني دارد.

 

+ نوشته شده در یکشنبه 1391/12/27ساعت 19:20 توسط مصطفی عمارتی | آرشيو نظرات نظرت چیه؟

مسئول بخش بين‌المللي سازمان ليگ برتر از احتمال جريمه نقدي باشگاه استقلال يا محروميت حضور تماشاگران اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.

محمدرضا کسرايي درباره اتفاقات رخ داده در بازي استقلال و العين امارات در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: ناظر بازي آن اتفاقات را گزارش کرده و نوشته که سه نارنجک از سوي هواداران استقلال پرتاب شده که يکي روي سقف نيمکت العين فرود آمده است. مطمئنا ظرف چند روز آينده AFC به باشگاه استقلال نامه مي‌دهد و از آنها پاسخ مي‌خواهد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: متاسفانه اين اتفاق بارها تکرار مي‌شود. آخرين lرتبه باشگاه سپاهان به همين دgيل 30 هزار دلار جريمه شد. اگر اين اتفاق تکرار شود مي‌تواند به محروميت حضور تماشاگران منجر شود. پرتاب نارنجک در بازي استقلال براي اولين بار رخ داد، ولي قبلا در ورزشگاه آزادي و در جريان بازي تيم ملي اين اتفاق رخ داده بود. اميدواريم که AFC به جريمه نقدي يا نهايتا توبيخ کتبي بسنده کند.

کسرايي در ادامه درباره صحبت‌هاي علي کفاشيان مبني بر وجود هفت استاديوم کلاس A در ايران، گفت: طبق بازديدي که مسئولان AFC از امکانات ايران داشتند، ما چهار ورزشگاه کلاس A داشتيم. ورزشگاه‌هاي ثامن مشهد ، فولاد شهر اصفهان، شهيد باهنر کرمان و آزادي تهران ، چهار ورزشگاه کلاس A ما بودند. پس از سقوط ابومسلم به ليگ يک، استاديوم‌هاي ما به سه عدد کاهش يافت.

وي ادامه داد: از وقتي شروع کرديم به اختصاص مجوز حرفه‌اي به باشگاه‌ها، کار استانداردسازي استاديوم‌ها آغاز شد. ضمن اين که بايد از رقابت‌هاي زير 16 سال آسيا هم ميزباني مي‌کرديم. به اين ترتيب با اضافه شدن ورزشگاه‌هاي يادگار امام (ره) قم و تبريز، انقلاب کرج و خليج فارس هرمزگان تعداد ورزشگاه‌هاي کلاس A ما به هفت عدد رسيد. اکنون ما هفت استاديوم کلاس A منفي داريم.

کسرايي در ادامه گفت: طبق قواعد AFC سه سطح استاديوم A وجود دارد. A منفي ، A و A مثبت. اين سه سطح از نظر امکانات با هم متفاوت هستند. مثلا استاديوم‌هاي A منفي حداقل نيمي از سکوهاي شان بايد مسقف باشد، ولي استاديوم هاي A و A مثبت بيش از نيمي بايد سقف داشته باشند. يا در استاديوم‌هاي A منفي ، جايگاه خبرنگاران بايد 20 صندلي داشته باشد، در حالي که در استاديوم‌هاي کلاس A مثبت بايد حداقل 50 صندلي باشد.

وي ادامه داد: متاسفم براي کساني که مي‌گويند حرف‌هاي کفاشيان دروغ بوده و فدراسيون سندسازي کرده است. ما اگر مي‌خواستيم سندسازي کنيم به راحتي مي‌توانستيم استاديوم هاي غدير اهواز،‌ اکباتان و دستگردي را هم با سندسازي معرفي کنيم و AFC هم مي‌پذيرفت. فدراسيون اين کار را نکرد و حقيقت را بيان کرد در حالي که مي‌دانيم کشورهاي ديگر از جمله قطر مدرک سازي کرده‌اند.

کسرايي در ادامه يا ارائه آمار و ارقام گفت: قطر از 1000 امتياز AFC ، 838.2 امتياز را گرفت و ما 813.5 امتياز و اين امر نشان مي‌دهد که فاصله ما و قطري‌ها چندان زياد نيست. اگر ما با سند سازي يک ورزشگاه ديگر را اضافه مي‌کرديم به راحتي قطر‌ را جا مي گذاشتيم و چهار سهميه مي گرفتيم. البته در حوزه استاديوم‌ها، قطر از 140 امتياز ، 139 امتياز گرفته است و ما 80 امتياز . استراليا 116 و ژاپن 140 امتياز در اين حوزه گرفته‌اند.

کسرايي در پايان با انتقاد از کساني که در حرف‌هاي کفاشيان شبهه وارد کرده‌اند، گفت: متاسفانه اين دوستان يا در کارشان غرض ورزي دارند يا اطلاع کافي ندارند. ما مي‌توانيم معيارهاي AFC گزارش و امکانات ورزشگاه‌هاي خودمان را منتشر کنيم تا همه بدانند که واقعيت همان چيزي است که رييس فدراسيون فوتبال بيان کرده است.

 

+ نوشته شده در یکشنبه 1391/12/27ساعت 19:19 توسط مصطفی عمارتی | آرشيو نظرات نظرت چیه؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دجی کالا و آدرس digicala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 20010
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1